torsdag 10. juli 2008

FERIETID OG BESØK

Det er ferietid i Grønland og det merkes godt på båttrafikken ute på fjorden. Nesten daglig så kjem det folk innom for å handla eller slå av ein prat. Og dei har god tid når dei er på ferie. Alle veit om forsøksstasjonen med sine planter og vekster. Tenkte eg skulle skriva ned alt eg høyrer, men det er umulig. Og det grønlandske språk er vanskelig med alle sine QQQ-ar og skurrelydar. Dei aller fleste talar svært bra dansk. Vi er også blitt invitert både her og der, så det er nok mykje spennande i vente. Når ein attpåtil brukar jordbær, ein fersk salat, rabarbra eller heimebakt brød, så er det mange dører som opnar seg.
Takk til alle som les sida mi. Legg gjerne inn kommentar, forstod først når eg borte kor kjekt det er.

7 kommentarer:

Marte Gard Ullenes sa...

Kommentarar er alltid kjekt.
Savner bilder på bloggen din. Kanskje du kan få lagt ut någen neste gong du er i byen?
Fungerer mailen din, så du både kan sende og motta mail?

vi sørante sa...

Ja bilder hadde gjort susen! Håper du får dette til.
Er Fram snart underveis? Etter navnet på stedet hvor du er så forstår jeg at grønlands ikke er helt enkelt.
Ellers fra hjemmefronten så er Viking ute etter Oliver Ocean fra LSK. Hva de skal med den albuesvingeren er jeg usikker på. Han er på hell!

Reidun sa...

Bildene savner jeg ogaå. Skal bli kjekt å se noe av alt det jeg har hørt om.Kunne sendt deg noen bilder herfra av sauer på rømmen....hvorfor er alltid grasset på den andre siden av gjerdet mer fristende?

Jostein Gard sa...

Ja det skal nok bli bilder. Det blir bytur på laurdag så då blir det ordna. Mail går det også an å senda. jostein.gard@hesbynett.no

Heidi sa...

Trur du har det som plomma i egget der borte eg... ;-) Såg akuratt bilder frå Ro, kanskje neste familietur må bli til Grønnland!?
Heidi

egg sa...

Høyrest ut til å vera rette livet for deg. Bare synd du ikkje kan ha med deg resten av familien...

Marte Gard Ullenes sa...

trudde det skulle komme nytt innlegg i går når du var i byen. Men du traff kanskje på någen kjekke folk å snakke med kan eg sjå for meg. :)