onsdag 2. juli 2008

Upernaviarsuk

Så er eg framme på forsøksstasjonen. Flytta inn i gartnerboligen, har alt hatt ein lang arbeidsdag. Pga tidsforskjellen så vakna eg kl 6 som vanlig. Bare det, at her var då klokka 2 om natta. Måtte bare stå opp, skreiv i dagboka på data'n, måtte ha litt mat osv. Trur det skal gå bedre til natta. Eg kan ikkje leggja inn bilder på blogg'n her. Må venta med det til eg kjem inn til byen. Litt treg internett.
I Grønland fins det ikkje kyr og dermed heller ikkje melk å få kjøpt. Ingen problem sa sjefen: "På stasjonen har me ei ku og du kan få all den melk du vil!" Og så handmelka! Gjett om den var god - ein 5 liter plastdunk med feit god melk på toppen. Hadde også besøk av Angut idag. Ein svær illsint okse som helst ville over gjerdet. Pluss to fine villsaulam som likte best kålblad i grønnsakshagen.
I kveld har eg Litleståbrød i ovnen, seinare skal eg til sjøen for å prøva fiskelukka. Ellers kan eg bruka grønnsaker og bær frå gartneriet alt eg vil.
Litt kaldt var det på morgonkvisten, berre 4 grader og sørlig vind. Stilongsvær og hua!
Internasjonalt er det også her. Ei fransk studine på 18 år skal vera her i 6 veker i gartneriet. Dessutan to grønnlenderar som mest pratar grønnlands og berre litt dansk. Heldigvis pratar Cécile svært godt engelsk til fransk å vera.

3 kommentarer:

Reidun sa...

kjekt å lese hvordan du har det. Virker som du har funnet deg godt tilrette allerede. Tror tidsforskjellen hadde passet bedre for meg.....Reidun.

Marte Gard Ullenes sa...

I dag tidleg kunne eg tenkt meg at klokka bare var to når eg våkna... Har sendt Heidi avgårde i dag, og skal nå nyte dei siste 2 1/2 vekene her.

vi sørante sa...

Det er bra at du har funnet deg vel tilrette! Stilongsvær hørtes ikke bra ut, her er det 28 varme grader. Den melka høres litt tvilsom ut for foret, men godt at du har tilgang på melk. Fisking kan bli bra, er det torsk?
Får håper at du får skikk på søvnen. Men det er vel en overgang. Det blir kjekt å følge med hva som skjer. Pass på deg selv, du er den første vi kjenner som er bosatt på Grønland!